Som Hürner servicesenter tar vi kundetilfredshet på alvor. Med ”Short Way to Service”-prinsippet legger vi vekt på en effektiv og fagmessig utførelse av våre tjenester. Vi anbefaler ikke bare at du får vedlikeholdt maskinene dine med jevne mellomrom, vi er også der for å gi deg gode råd og gjennomføre nødvendige serviceprosesser.
Enten du trenger feilsøking, generelt vedlikehold, oppdateringer, kalibreringer, rådgivning, tilbehør eller kanskje en ny maskin – er vi alltid klare. Vi utfører tjenester på følgende merker: Hürner, Acu-Tech, Vietz, Omisa og Pes-Tec.
Enkelt og greit:
– Last ned ”Serviceskjema”.
– Fyll ut minimum felter merket med (*), men beskriv gjerne eventuelle feil, mangler og mest mulig informasjon.
– Benyttes referanse/prosjektnummer eller lignende i faktureringsøyemed – MÅ dette fylles inn.
– Skjemaet MÅ legges ved maskinen ved innsending til oss
OBS!
Tilsendte maskiner vil automatisk bli vurdert for servicebehovet (såfremt ikke annet er spesifisert i vedlagte ”Serviceskjema”) og et skriftlig tilbud oversendes pr. e-post for bekreftelse av oppdrag. Velges det å avstå fra tilbudet vil maskinen returneres, og medgått tid for vurderingen faktureres med kr. 660,- Eventuelle netto fraktkostnader må dekkes av eier/innsender.
Leveringstider på våre servicetjenester
Som regel vil vi kunne gjennomføre servicetjenester på elektromuffemaskiner i løpet av 1-3 dager, litt avhengig av maskinens merke/modell og generelle tilstand. I tillegg kommer eventuell frakt- / transporttid. Er det ”tidskrise” kan selvfølgelig maskinen leveres/hentes direkte hos oss og vi har (om tilgjengelig) utlånsmaskin.
Liten nok til personlig service – Stor nok til å stole på