Siden etableringen av selskapet i 1919 har PERKEO fokusert sin virksomhet på høy kundeservice, produkter av høyeste kvalitet og pågående produktinnovasjoner. Ved å konsentrere seg om disse tre kjerneoppgavene, var det mulig i løpet av få år å etablere PERKEO som et merkevareprodukt av topp kvalitet med anerkjennelse over hele verden, og denne suksessen har fortsatt til i dag.

Med den nåværende markedssituasjonen er disse tre hovedmålene viktigere enn noen gang for selskapet. De er i stand til å møte krevende kundeservicekrav med rask og enkel ordrehåndtering, ekstrem fleksibilitet og kapasitet til å levere varene til enhver tid, også når det gjelder reservedeler og tilbehør.

Kravene til brukertilfredshet skal nåes – uansett. Det er et mål og skal oppnås gjennom kvalitetsstyring, konvensjonelle kvalitetsforskrifter og standarder så vel som av DIN EN ISO 9000ff. Konstant interntesting og driftskontroll, fra utviklingsstadiet til sluttmontering, bekrefter PERKEOs observasjon av alle kvalitetskrav. Og de krever samme nivå fra sine leverandører.

I dag er PERKEO representert over hele verden – ikke minst takket kjent tysk kvalitet og ingeniørkunst i over 100 år.